Titus Brandsmaschool: de leukste school in Hilversum-Noord

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​De Titus Brandsmaschool is een middelgrote school gehuisvest in een ruim en sfeervol gebouw in Hilversum Noord, aan de rand van de Westerheide. ​Speerpunten van ons onderwijs zijn:​

• Les in het Engels vanaf groep 1
  • Leren programmeren vanaf groep 1​
  • Een eigen device vanaf groep 4 voor het gebruik van o.a. digitaal en -rekenen
  • Ruim aanbod in leerstof en mogelijkheden voor bovenpresteerders​​
  • E​rvaren, enthousiast​ een stabiel team leerkrachten​

​En bovenal: de volledige ontwikkeling van de kinderen #DAARGAATHETOM: ​niet alleen taal en rekenen zijn van belang, maar ook ​muziek, toneel, tekenen en handvaardigheid.

Waar het om gaat

Extra begeleiding

Of je nu sneller leert of wat meer moeite hebt met de leerstof, voor elke leerling hebben we passende begeleiding als het nodig is.

ICT-rijk onderwijs

Alle leerlingen hebben een eigen device vanaf groep 4. Naast digi-taal en -rekenen krijgen leerlingen ook programmeeronderwijs.

Muziek op school

Elke week komt onze vakleerkracht muziek een superleuke muziekles geven.

Na de basisschool

Op welk niveau je ook uitstroomt, ook na de basisschool kun je kiezen voor een van de zes middelbare scholen van Alberdingk Thijm.

Vroeg Engels

Vanaf groep 1 krijgen leerlingen al spelenderwijs Engels. Want met meer talen kom je verder.

SocialWall